hari yang x ceria...T_T

0

benda yg paling aku x ske adalah selsema....x selesa la..cecair lam idung aku ni asyik nk jenguk luar tingkap je...x ley duk diam2 langsung kt dalam tuh....uwaaa....seb bek ari ni cuti, so lepak2 kt blk je..

tekak aku pon bukan main perit lg...sume mknn yg masuk sume payau je rasa...bese la pekej kan...ble da deria bau x dpt nk berfungsi ngan baik, deria rs pon mula la merajuk...ye la, best fren dier x ley bg servis yg bagus...yg merana diri aku ni, nk kne tanggung sume tuh...time sakit ni la baru rs insaf, betapa berharganye nikmat sihat yg Allah berikan pd manusia...huhu...


dan time ni jugak la, perasaan rindu yg meluap-luap pd sesorg....MAK...rindu kt mak...
teringat time kecik2 dulu, ble aku demam mak aku setia berada d sisi aku...time tuh jugak, aku slalu merengek nk mkn mcm2...besenye aku mintak mak aku masakkan bubur nasi...sesuai la ngan org ngah sakit kan...tp skrg aku da besar pnjg da...da x dpt da nk bermanja2 cmtu lg....huhu....rindunye kt MAK... 

nota kaki: jaga lah kesihatan anda..tmbah2 lg cuaca skrg ni yg x menentu...banyakkan minum air masak ---> ditujukn khas tuk diri sendiri...hehe

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (25) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) aktiviti. (8) kahwin (8) raya (8) UTM (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) kenangan (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) Baju kelawar (1) EBM (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Shaklee (1) Tak sihat (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) mrsm kuala berang (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)