Showing posts with label the series of...drama korea. Show all posts

You Don't Know Women....

0

Oh tidak...
Kami suami isteri sudah terjebak dengan drama korea "You Don't Know Women" kat Channel One HD. Setiap hari isnin hingga jumaat, jam 10.25 malam sure dah tercongok depan tv. Ada sesiapa tak yang kat luar sana pun layan cerita ni? Seriously, cerita ni memang BEST! Ikutkan hati nak je download full episod, boleh tengok terus2an, dah tak perlu nak menyiksa jiwa untuk tahu apa kisah Lee Min Jung selanjutnya kan...tapi apakan daya, tak mampu den nak mendownload sebanyak 109 episod kesemuanya. Mahunye jam jugak laptop ni ha nanti...

.
.
.

Hurm, sape2 yang nak layan cerita ni boleh la ke SINI. Layan la puas2..hehehehe...


Korean Drama : Personal Taste

9

MODE : Jom Layan Citer Korea
Tajuk : Personal Taste
.
.
.
.
.

Untuk pengetahuan semua, sudah agak lama aktiviti layan drama korea ku tinggalkan....last drama kalau tak silap tajuknya "Boys Over Flowers"...layan cerita tu pon sebab nak bandingkan sama ada cerita tu boleh lawan ke tak dengan drama asal "Meteor Garden"...hehehehe....jalan kedua2 cerita tu kan sama...betul tak?
.
.

masa sekarang ni pon agak terhad untuk duduk asyik mengadap DVD je....lain la masa belajar Degree dulu2... ada member yang sama2 "gila" melayan drama korea... sanggup tak tido malam semata2 nak menghabiskan kesemua episod...tapi memang best, kenangan yang sukar untuk dilupakan bersama-sama kawan2 yang "sekepala" semuanya....
.
.
.
.
.


.
.
.
.

oppsss harap2 jangan termuntah dengan bilangan gambar yang sangat banyak...sebab tuan empunya blog sangat suka dengan watak hero dan heroin cerita ini yang sangat comel dan "sweet" gitu....




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (25) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) aktiviti. (8) kahwin (8) raya (8) UTM (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) kenangan (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) Baju kelawar (1) EBM (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Shaklee (1) Tak sihat (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) mrsm kuala berang (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)