Na O Mei....

0
Na O Mei...
sape ske tgk cite ni sila angkat tangan.....hehehe...
actually, awal2 aku x ske sgt tgk cite nih...sbb aku x brape gemor sgt ngan watak Puteri Sarah (Na O Mei @ Aisyah time muda-muda)...lembik semacam je...kdg2 cam x puas ati je sbb watak dier tuh seolah-olah menunjukkan wanita ni lemah sgt..senang di tindas dan d perkotak katik..
tapi sekarang...
aku akan rs rugi sgt2 kalu x dpt nengok cite nih...kul 6.30 mesti aku tercangak depan tv...mau xnye, abes je keje aku trus pecut blk bilik....jarak blok aku ngan fakulti cuma lam 15 minit (anggaran la)...wlpon utm nih sediakan bas, tp aku x ske sgt tunggu bas sbb bas dtg x tentu masa wlpon pd hakikatnye aku mmg x penah amek tau jadual perjalanan bas...hahaha...rs cam buang masa je tunggu lama2...huhu... 


ok...berbalik smula ngan cite na o mei nih...
aku ske tgk lakonan elly mazlein ngan ady putra...elly sweet sgt lam cite nih...hehe..ady plak sgt sempoi...lakonan yg bersahaja..i like it...thumbs up to both of u! (",)

nak kongsi la ngan u all pendapat aku tentang cite nih...sbb aku rs banyak pengajaran yg boleh kite amek melalui citer nih....
1. Aku sgt kagum ngan kawan Lia yg sanggup teman n jaga Lia...mmg sahabat sejati sungguh... beruntung dpt kwn cmnih kan...
2. Semua org pasti pernah wat salah kan...so, x salah kalu kite beri mereka peluang untuk memperbaiki kesilapan mereka tuh...btul x kawan-kawan??
3. Ibu mana yg x sayangkan anaknye kan..so, wlpon sejahat mana pon ibu kite tuh, kite sbg seorg anak seharusnye memaafkan dan menerima hakikat sbnr yg dier adalah ibu kandung kite..air di cincang xkan putus...setiap yg berlaku pasti ada sebab di sebaliknye...
 4. Nilai sebuah persahabatan x boley nk di bandingkan dgn wang ringgit...sahabat yg sejati adalah sabahat yg sanggup berkongsi suka duka bersama-sama...

ok la...setakat ni je la yg aku nk kongsi ngan u all semua...babai..jumpe lg pada siaran yg akan datang...hehehe











0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)