x beshnye mknn nih...

1
entry aku seblom nih, aku de gtau yg aku kurang sehat kan....huhu
skrg pon, kesihatan aku stil berada pada paras yg kurang memberangsangkan...tp ade la sket perubahan...kepala da kurang berdenyut...mungkin aku cover ngan tido je siang td...sume keje x menjadi arini..baju da berlambak lam laundry bag mintak d basuh..tp aku x larat da ~~

perot lapo..berkeriut mintak d isi, tp xde selera laa...ngan  lagak org mls, aku pon usha2 la ape yg de kt lam blk aku nih...stok megi byk lg..tp awl2 lg aku da tolak tepi..ntah la, pandng megi  rs cam nk muntah je...loya je rs..mungkin slalu sgt pekena megi b4 nih....at last aku jumpa mushroom sup VONO...haaa...da tau da sasaran aku kali nih..hehe..tunggu jap ea..nk isi perot jap...tunggu tau....

potato VONO mushroom soup

so skrg...perot da d isi...jap g ley r mkn panadol...moga2 bangun sok pg..aku da ok cam bese...esok nk keje..kalu kepala wt hal lg cane nk wt keje kan...u all doa2kan la ek moga2 kesihatan aku bertambah baik...

tekak aku pon da kurang peritnye...rahsianye aku da berjaya minum 2 botol air asam jawa jenama NAGATO...kredit to dalie (my best fren) sbb syorkan aku minum air nih kalu sakit tekak...at first, aku x ske sgt...masam laa....huhu...but ble memikirkan ia sebagai ubat yg bley ilangkan sakit tekak, bkn satu botol aku minum tp...dua botol aku balun...tp xpe, ia bukannye minuman yg ley memabukkan...so dun wori...hehe

ni la air asam jawa NAGATO


 nota kaki: doakan ye kwn2...moga2 aku diberi kesihatan yg lebih baik tuk esok dan hari2 yg akan datang...luv u all...muaahhh





1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (25) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) aktiviti. (8) kahwin (8) raya (8) UTM (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) kenangan (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) Baju kelawar (1) EBM (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Shaklee (1) Tak sihat (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) mrsm kuala berang (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)