Jawab tag sebagai pembuka pagi khamis...hehe

2

Tag ni aku tak dapat dari siapa2 pon...tadi, time jenguk2 blog kengkawan yang lain.. aku terbaca la n3 dari blog grafik cintaku... kat situ dia ade bagitau --> "pada sape2 yang terbaca TAG ni.. Sudikanlah jawab soalan2 ni..just for fun.." Maka dengan itu, aku dengan hepinye nak jawab soalan2 ni..hehehe...

Siapakah diri anda di rumah?
Adik --> panggilan manja kat umah..hehehe

Siapakah diri anda di samping rakan?
Seorang teman yang baik hati, pendengar yang setia dan penawar bagi yang tengah berduka lara..ececeh..=p

5 benda yang anda idamkan tetapi belum tercapai
1) Nak bawak mak + ayah aku menunaikan Haji
2) Nak kawen ngan orang yang sangat aku cintai...hihihi
3) Nak ada kereta sendiri
4) Nak ada rumah sendiri
5) Nak ada bisnes sendiri -- tapi xtau nak bukak bisnes ape?

Siapakah nama pasangan anda
huhu.. nak kena bagitau ke? uhuk uhuk... F-----L A---R..hehehe

Ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda
1) Seorang pendengar yang setia.
2) Sangat sabar melayan karenah aku yang ntah pape ntah... selalu bikin siDIA pening..hehe..
3) Suka buat lawak time aku berduka lara.
4) Sangat matang dalam membuat keputusan.. --> tempat rujukan utama ni (",)
5) Sangat caring dan selalu beri sokongan yang tak berbelah bagi... tQ my dear

Bila tarikh anda couple?
 mmm xperlu bagitau kot... biarlah kami berdua saja yang tahu... tarikh keramat 4 both of us..

Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
time minum kopi kot..hahaha... xde la, xde yang pahit antara kitorang..semuanya manis2 belaka..cewaah.. 

Lagu tema cinta anda?
"Jangan Bilang Tidak by Ayushita dan Raffi Ahmad" --> bila dengar lagu ni mesti aku senyum sorang2.. ley angau dengar lagu nih..kihkihkih

Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda?
STOP SMOKING.. please please please...

Tag 10 rakan anda yang lain
 mmm ni yang payah ni... mudah ceriter, aku TAG semua yang membaca n3 ni ye! (",)



2 comments:

  1. alah..
    saya x bley jwb la tag ni..
    sbb belum ade pasangan..
    hihiikk..

    (◕‿-)

    ReplyDelete
  2. xpe2.. simpan tag ni untuk entri yg akan datang k! dah x lama dah tu, nt ade la pasangan...hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)