Kenapa aku nak masuk dalam list Ben Ashaari?

4
mmm jeng jeng jeng...penat duduk lam bas malam tadi pon tak hilang lagi...tapi demi semangat untuk berblog, aku sanggup korbankan waktu tidurku untuk layan blog....

sudah menjadi rutinku bila jenguk je 'teratak' mahligai kasih suciku ni, mesti aku akan fokus pada entri2 blogger lain...dan memang sudah seperti yang dijangka, Ben Ashaari mesti berada pada ranking yg teratas..

mmm, nampaknya entri "Khas buat new blogger (newbie)" oleh Ben Ashaari betul2 menarik perhatianku....dah la syarat2 khas yang ditetapkan kena betul ngan blog aku nih... lahir awal Februari lepas...dan mempunyai 19 followers (buat masa ni la..hehe)..


Kenapa nak berada dalam blog list Ben Ashaari?
mmm kenapa ye? for sure la aku tak nak lepaskan peluang keemasan yang datang sekali je ni...bukan calang2 orang boleh masuk dalam list Ben Ashaari ni...maklum lah, Ben Ashaari kan seorang blogger yang hebat..otai la katakan...semua orang kagum dengan dier ni...

Sehari berapa kali update blog?
tak tentu la...kadang2 dua, kadang2 tiga...tapi yang paling banyak pernah aku update lima kali x silap...ikutkan hati memang nak post entri banyak2 lam sehari-hari tapi masa terhad la..ni pon kadang2 terpaksa curik2 masa..demi semangat berblog yang tengah berkobar-kobar...

Kenapa aku nak berblog?
kenapa ye? jap nak fikir jap...alah x perlu nak fikir panjang2... berblog ni merupakan hobi baru aku...dengan berblog aku dapat luahkan apa yang aku rasa, berceriter dan kongsi pengalaman aku sehari2..dan yang paling besh aku dapat tukar2 informasi dengan blogger2 yang lain..satu pengalaman baru yang tak pernah aku dapat sebelum ni...dah la mereka2 semua sgt2 la friendly even though tak kenal antara satu sama lain..tapi kemesraan tu tetap ada... 

Dari mana tau mengenai blog Ben Ashaari?
first time aku tahu tentang Ben Ashaari ni ketika aku mula2 join Geng Blogger...sana sini bergosip dan bercakap tentang Ben..pendek kata sana Ben, sini Ben..situ Ben, naseb baik Siti pon x Ben..hahahaha....

nota kaki: layak ke aku ni?? tu semua biarlah Ben Ashaari yang tentukan...

4 comments:

  1. hai...salam kenal..semoga berjaya ye..

    ReplyDelete
  2. followers tu ada limit ke wak???

    ReplyDelete
  3. BELALANG: eh, xde limit la...sy tulis bilangan followers sbb Ben Ashaari gtau yang mane2 new blogger yang nk masuk lam list dier mesti mempunyai followers bwh pada 50 org..tp skrg rs2nye Ben da up...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (25) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) aktiviti. (8) kahwin (8) raya (8) UTM (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) kenangan (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) Baju kelawar (1) EBM (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Shaklee (1) Tak sihat (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) mrsm kuala berang (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)