Majlis perkahwinan Dalie - Part II

2

Kembali untuk liputan bahagian ke-2 untuk majlis Malam Berinai...
First time join Malam Berinai... al-maklumlah kat Johor je yang ada majlis Malam Berinai..kat Trg mana ada semua ini... Walaupon majlis ini diadakan untuk saudara mara yang terdekat sahaja, tapi tetap meriah... siap tukar 4 persalinan baju lagi.. dahsyat dahsyat...

persalinan pertama (kebaya)
warna kebangsaan (Merah) tetap menjadi pilihan... (",)

persalinan ke-2 (pakaian Jawa)
cantik kan..ala2 Puteri Jowo gitu....

ishk3... sibuk betol baju color orange tuh... nak jugak bergambar dengan puteri Jowo..hahahaha

persalinan ke-3 (pakaian Korea)

persalinan ke-4 (pakaian India)
wah ala-ala Aishwarya Rai pon ade...kawan aku sorang ni kalu bab bergaya memang no.1 punye la... sinonim betol ngan title yang diberikan --> "Sawan Kamera" hehehe...janga mare ;p

nota kaki : Ada tak orang Trg buat majlis "Malam Berinai"? Teringin plak di hati ni nak adakan majlis tu... nnti boleh tukar banyak2 baju... alang2 ley tukar 10 persalinan..biar pengsan mak andam nak mengandam...hihi.. 


2 comments:

  1. kat t'ganu memang takde majlis berinai ni kan.....

    yang ada akad nikah ngan kenduri jer.....

    huhuhu...

    ReplyDelete
  2. Ain: haah..kt trg akad nikah ngan kenduri je..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)