SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana...

7
Hai semua...Salam 1 Malaysia

Sebelum ni de terbaca beberapa blog yang tajuk entrynya sama  iaitu "SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana..." mmm agak pelik jugak pada mulanya, adakah ianya satu kebetulan ataupun memang dirancang... Siapa Ben Ashaari?? Apa yang special sangat tentang Ben Ashaari ni sampaikan ramai sgt yang mahu dijelajah oleh beliau?? maklum la kan, i'm a new blogger...still banyak yang xtau psl dunia blogging ni..join Geng Blogger pon baru semalam...hehehe...but, after siasat punya siasat (mmm saya ni mmg suke bab2 wt research ni), finally i found it!!!

Ha, ni la Mr Ben Ashaari...hensem orangnya...tp da berkahwin ok!! ske dgn tagline dier "jangan bagi aku membebel"...kuat membebel rupe2nye...hahahahaha....


mmmm kenapa saya nak sangat dijelajah oleh Mr Ben Ashaari??

1) Tertarik dengan kata2 Mr Ben....

Aku nak jelajah kali ni hanya untuk mempromosi blog yang berminat... promosi yer.. bukan nak mengomen atau memberi pandangan... kalau blogger tu sendiri mintak, ok la..aku try skit skit je.. mengikut citarasa aku tau...

murni betul niat Mr Ben kan..nak tolong promote blog2 orang lain, so saya pon nak la jugak amik kesempatan ni untuk dijelajah oleh Mr Ben.. itu pon kalu Mr Ben sudi la...

2)  Walaupon Mr Ben gtau yang dier jelajah bukan untuk komen blog tu, tp saya still nak Mr Ben komen pape yg patut blog saya nih..al-maklum la, Mr Ben kan otai lam berblog ni...so, bagus jugak kalu otai kita ni komen pape yang patut..at least dapat improve blog saya nih....

3) Kagum dengan Mr ben nih... banyak betol entry yang dier post lam sehari kan... agak2nya kan, Mr Ben ngan lappy mesti x dpt dipisahkan kan... teringin gak nak jd cam Mr Ben nih..tp x berkesempatan laa...kadang2 time nak post entry baru, x tau nak post ape..bile dah ada idea, network plak yang buat hal...aduyaiii....

mmm tu je kot..hopefully Mr Ben sudi la ye nak meneruskan sesi penjelajahan ke blog ini...

7 comments:

  1. hmm...ok dan teratur blog ni....widget pun tak banyak...my two cent :)

    salam ziarah dari blog guling2...muehehe

    ReplyDelete
  2. Bagus..bagus..sikit masa lagi, mesti tak menang tangan leer nak jawab komentar...salam ziarah juga dari pak tua..

    ReplyDelete
  3. salam..
    wow azrul dan abg mat..dh berkampung disini eik

    pada k.ayu 1 ari nanti mesti adik akan menjadi blogger y terbaik...selain kemas, lain2 mmg menyejukkan mata kak....

    ReplyDelete
  4. salam... saya lagi budak baru kat sini...hehe

    ReplyDelete
  5. salam..cntk template.haha...widget pn x byk..sng nk msk..n bc entri...

    ReplyDelete
  6. bagus blog ni sebab takde widget2 yang melambatkan loading. tahniah!

    ReplyDelete
  7. salam semua...thanks 4 all de comments...hepi sgt2 dpt kenal ngan u ols..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (25) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) aktiviti. (8) kahwin (8) raya (8) UTM (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) kenangan (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) Baju kelawar (1) EBM (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Shaklee (1) Tak sihat (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) mrsm kuala berang (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)