Senyuman seorang perempuan...

5
first sekali, sesiapa yang sedang baca blog KASIH SUCI, aku nak mereka senyum dulu...ececeh, manisnya senyuman kamu2 semua ye! (",) mmm dah2 la tu senyum.. nanti cramp plak tulang pipi tuh! hahahaha....
Opppsss lupe plak nak pesan... kena senyum depan cermin tau.. kalau tak de cermin dekat2 situ, suruh je orang sebelah ajuk camne u ols senyum...hehehe... --> dush dush, apa aku tengah buat nih! sebenarnya ada sebab kenapa u ols kena senyum depan cermin.. sebab nanti boleh tahu senyuman u ols tu termasuk lam kategori apa..hehehe...


Ok... bersedia untuk mengetahui kategori senyuman masing2?? jeng..jeng..jeng...

Senyum tanpa tunjuk gigi
ehem ehem.. sesiapa senyum camni dikatakan seorang yang pemalu, pandai simpan rahsia dan tak suka jaga tepi kain orang. Jujur dan pandai mengatur kewangan. Dan...mungkin jugak giginya rongak kat bahagian depan..hahahahaha...

Senyum dengan mempamerkan gigi
  Mereka dikategorikan sebagai senyuman ratu cantik. Dikatakan tidak mudah dikawal, sosial, petah bercakap dan suka berhias. Mendampingi mereka perlu ada kesabaran yg tinggi kerana perhatian lelaki2 lain akan mendidihkan perasaan. Amalkan langkah berjaga-jaga kerana mungkin juga ada virus rabies yg boleh membunuh.

Senyum tersipu-sipu
Control ayu eaa...hehehe...mereka2 ni bersifat keanak-anakan, so jangan terkezut kalau kamu gemar meminta macam2 dan akan merengek jika tak dpt.. Romantis dan jujur tapi sangat boros.

Senyum tapi tak senyum
Lain macam je bunyinya.. hehe.. ni leh dikategorikan senyuman yang luar biasa sket..Mereka dikatakan seorang yang misteri dan sukar untuk di dekati. Kalau jumpa di malam hari, segera lari ye...jika dilihat berjalan tanpa kaki. gagagaga~~~

Senyum memanjang
Suka berkhayal dan mempunyai daya imaginasi yg tinggi. Kelompok ini juga dikategorikan seorang yang kreatif. Kadangkala suka menyendiri dan memendam perasaan.. dan...kemungkinan besar adalah perempuan kurang waras. kihkih...=P

Dat's all...(",)



5 comments:

  1. oh...ade ey senyuman memanjang? rase cm 24 jam senyum da x btul la plak ann.~ hehehe

    ReplyDelete
  2. senyum nampak gigi..

    sbb memang x reti senyum x nmpak gigi..
    nampak gigi, tapi x bunyi.. 2kan senyum..
    ehehehe..
    kalo ada bunyi baru ketawa...

    ReplyDelete
  3. Senyum kambing tak ada ker...hehehe

    Nice info..

    ReplyDelete
  4. semua senyum saya praktis..
    ^^
    hehe....(skunk ni tgh malu so senyum xnampak gg)
    haha

    ReplyDelete
  5. zai baca n3 sambil senyum...sedekahkan...:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)