Alhamdulillah...kesabaranku membuahkan hasil

7

wah Kasih sangat teruja hari ini....kenapa? apa yang berlaku sebenarnya? hihihihi.... setelah sekian lama tak bukak nuffnang, tapi semalam terdetik dalam hati nak bukak.... mungkin sebab seminggu yang lepas iklan nuffnang asyik berkelip-kelip kat teratak Kasih Suci ni....

setelah sekian lama menanti dengan penuh sabar.... akhirnya ia membawa hasil....agak teruja la walaupon dapatciput je... Ok la, at least dapat kan.... betul la kata orang, nuffnang ni nak kena banyak bersabar... jangan terlalu gelojoh harapkan hasil.... yang penting hati kena ikhlas tuk berblog... jangan ingat nak $$$$$ je.... (",)

.
.
.
.
.
.
.
.
.

kecoh betul la minah ni.... banyak sangat ke yang dapat?
jom tengok bawah!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

jeng jeng jeng
RM1.00 je pon..... bukannye RM1000.00
hahahahahahaha..... itu pon dah cukup syukur daaa......





7 comments:

  1. ok ler tu, Insyallah, tak lama lagik lebat ler

    ReplyDelete
  2. ekekek..samala kita..akak pun rm1 gak..hehhehe

    ReplyDelete
  3. Kak Jaja : oh yeke...tahniah tuk akak jugak...nnt kite g shopping sesama ek..hahahaha

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...zai nyer check semalam baru dapat RM0.15 hahaha

    ReplyDelete
  5. qué significa en español : Alhamdulillah...kesabaranku membuahkan hasil

    ReplyDelete
  6. what does mean Alhamdulillah...kesabaranku membuahkan hasil?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)