Happy Mother's Day

2

♪♪ Ibu... ibu... Engkaulah ratu hatiku
Bila ku berduka
... Engkau hiburkan selalu
Ibu... ibu...
Engkaulah ratu hatiku ♪♪

Selamat Hari Ibu kepada semua ibu2 dan bakal2 ibu di seluruh dunia.. U ols dah wish ucapan "Selamat Hari Ibu" kat ibu masing2 ke? Kalau belum, apa kata wish sekarang... Pasti mereka gembira dengan ucapan tersebut.. Seorang ibu tidak mengharapkan wang ringgit ataupun hadiah yang mahal2, cukuplah sekadar penghargaan dan ucapan ikhlas dari seorang anak yang telah dikandung dan dijaga sejak kecil lagi... Itu pon dah cukup membuatkan mereka gembira dan rasa dihargai..

Uwaaa...sebenarnya, Kasih rindukan mak Kasih... walaupon baru 2 minggu lepas Kasih jumpa mak Kasih kat KL..tapi still rindu sgt2... tahun ni, Kasih tak dapat nak sambut "Hari Ibu" sama2 dengan mak Kasih... cuma dapat wish melalui telefon je...
 
tapi tak apa... dikesempatan ni Kasih nak dedicate ucapan "Selamat hari Ibu" kepada mak kasih, Fatimah binti Jusoh. "Adik sayang Mak!".. terima kasih yang tak terhingga kerana melahirkan, membesarkan dan menjaga anakmu ini dengan penuh kasih sayang... memberikan didikan agama yang secukupnya serta memberikan pendidikan yang terbaik sehingga berjaya dalam pelajaran.... sungguh besar pengorbanan yang telah dilakukan... terima kasih untuk segala2nya... i LUV u so much...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)