Jom..teka teki....(",)

4

Bosan la...tak tahu nak buat ape...huhu...
mmm??? apa kata kita layan teka teki kat bawah ni...jom jom jom.....
.
.
.
.

 camni ceritanya...
.
.
.
.
.



Ada sekumpulan sekawan Amit dan kawan-kawannnya menikmati makanan di gerai makan di pinggir lapangan terbang sambil memerhati kapal terbang naik dan turun. Lalu, Amit bertanya satu teka teki kepada kawan-kawannya.

Amit : Kalau kapal terbang berlepas tinggal ape ??

Abu : Kesan tayar kapal terbang.

Amit: Hmmm...kurang tepat.

Ali : Asap

Angah : Beg

Amit : Salah...

Abu : Tapak kasut

Ali : Keluarga

Angah : Botol air

Amit : Tetap salah jwpn korang..

Ali, Abu dan Angah puas memikir tapi tetap semua nye salah,
.
.
.
.
.

setelah kesian dgn membernye memikirkan jwpan teka teki tersebut Amit pun memberi jwpannye itu...
.
.
.
.
.
.

Kawan2..
Tahu tak apa jawapnnya... jom pikir sama2...hehehehe...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tau tak apa jawapannye? hehehehe
JAWAPANNYA adalah
.
.
.
.
.
.
kapal terbang kalau dah berlepas, tinggal ape lagi, tinggal nak turun la...hehehehe



4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)