masak apa hari ni?

2

mengadap blog sejak pepagi lagi
tapi sekarang baru berkesempatan untuk update
maklumlah, hari ni kan hari ahad...
sibuk nak mengemas la, basuh baju la, dan macam2 lagi la... hehehe...
.
.
.
.

sementara baju sedang 'dibersihkan' dalam mesin basuh
bolehlah membizikan diri untuk masak-masak (",)
semalam dah masak mee goreng udang, punye la banyak sampai boleh buat makan malam sekali... kikikih...tapi hari ni menu apa pulak ek? JOM kita jenguk kat dapur

.
.
.
.
.

TADA...
mee sup special dari Kasih...
uiks, semalam pon makan mee, hari ni pon mee lagi ke? mmm layan je la...kali ni Kasih tak keseorangan... edisi masak2 untuk kali ini ditemani oleh kawan Kasih iaitu Ju (nak masukkan gambar dier, tapi dier tak kasi, malu katanye..huhu)... tQ ye Ju sebab sudi ajak Kasih p 'ngedate' kat Jusco malam tadi.. bli mee dan barang masak... tu yang bley masak2 hari ni...hehehe..
.
.
.
.
.

DAN
tidak lupa buah2an sebagai pencuci mulut

pear hijau yang sangat manis... fresh dari Jaya Jusco..hehehe



nota kaki : bila lagi ek dapat masak2 camni? esok kerja.. alamatnya tak berasap la 'dapur'.. kita jumpa hujung minggu untuk edisi masak2 lagi ye.. (",)


2 comments:

  1. wah! cik kasih dah terjebak dengan entry masak2..berjangkit ni..hehhehe..bagus2...akak pun dah gantung kuali..kang akak update gambo kuali itam akak tu..heheh

    ReplyDelete
  2. Kak Jaja : hehehehe..berjangkit dari akak la ni..hehehehe..tapi bukannye selalu masak2 pon...2 hari ni je..

    wah, akak nk tayang kuali itam akak? ishk3...ok, tak sabo nk nengok tahap kehitamannye..hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)