Happy bercampur marah...

10

Tak tahu nak gambarkan perasaan ketika ini...
Geram ada, marah pon ada...
TAPI
disudut hati ni GEMBIRA tak terkata
sebabnya memang jawapan ini yang Kasih harap2kan dan nanti2kan sejak dua tiga hari ni...


apa yang berlaku sebenarnya?
nak cerita pon cam kelakar je... kalah ceriter kartun kat dalam tv
dah la dua tiga hari ni kelam kabut sikit, sibuk dengan aktiviti kolej, tertekan dengan kerja yang bertimbun-timbun, belum campur dengan perselisihan faham dengan rakan seperjuangan... ni tambah pulak dengan isu pindah memindah.... hai HATI, banyakkan bersabar ok!
bak kata my 'chenta hati', be rasional... setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya
.
.
.
.

dipendekkan cerita
baru dua hari pindah, dah nak kena pindah balik semula...
uwaaa, apa kes? 
mengertilah wahai hati bahawasanya SAYA sangat penat mengangkut barang2... uwaa... sape2 yang sudi tolong sangat2 dialu2kan...nanti Kasih belanja makan, NAK?hehehe...






10 comments:

  1. sabar bebanyak yer kasih.....

    kalau akak duk dekat ngan kasih, akak tolong dah.....

    fuhhhh, jenuh ler 2-3 kali mengemas kan....

    ReplyDelete
  2. x per... exercise :-) he he he

    ReplyDelete
  3. pindah bilik ke?? nape jd g2??

    ReplyDelete
  4. huhu.. cian cik kasih..~ be rational (bak kata ur chenta hati)..

    penat pindah blk pun belum hilang, nak pindah balik.. ape la kan..

    yea.. kasih nak belanja.. jom pizza! haha..

    ReplyDelete
  5. Kak Ain : tq akak...kasih sabar je menempuhi semuanya...try pujuk hati utk tidak cepat mengeluh...hehehe

    ReplyDelete
  6. Fikrikacak : lift ada..tapi nak pindah kena blok sebelah...penat jugak nak kne angkut barang2 yg agak banyak..huhuhu

    ReplyDelete
  7. syuQ : haah...anggap je ianya satu exercise..hehehe-->(pujuk hati)

    ReplyDelete
  8. FarHa : ada masalah teknikal sikit...sepatutnya bilik PF mmg kena reserve...tp time online bilik hari tu, orang hep open semua bilik termasuklah bilik PF..huhu...tapi sekarang, ada student tolak bilik tu, so, nak kne pindah bilik asal balik semula kan..leceh kan...sabar je...(",)

    ReplyDelete
  9. Annazanariah : haah...be rasional..hahahahahaha...u'r the one who needs to help me..hahahahaha...xpe2 nnt Kasih banje makan k...(",)tapi nak kne tunggu gaji masuk dulu la..hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)