lagu merapu Sinarfm

0
Sinar fm??? sejak ble la aku bley layan siaran radio klasik nih??konpius..konpius...b4 ni sori la aku nk lyn sinar fm nih..ye la, mana la aku ske lyn lagu2 lama nih...bukan jiwa aku la...skrg ni hanya Hotfm di hati aku aftr Era fm...jiwa remaja la katakan..eh??aku ni termasuk lam golongan remaja lagi ke??? hahahaha...

   

ni sume gara-gara aku nye bos la...semangat tol mengikuti segmen lagu merapu Sinar fm tuh...aku la sentiasa jd mangsa, ble dengar je isyarat panggilan tuk lagu merapu tuh, trus dial no 0395432000 (no tel sinar--> sape2 yg nak join sama teka lagu merapu nih, ley la dial no tuh)...aku da siap save no tuh lam phonebook aku, tunggu tekan butang hijau je ble dengar bunyik "pon pon" tuh...klakar je rs...hahahaa

tp mlm td da de pemenangnye ...so hari ni duit rebutan da turun blk..pg td rm1500 kalu aku x silap dengor la (ye la, nk kne fokus dua keje lam satu masa..) mungkin bukan rezki kitorg lgi...hehehe...yg frustnye jwpn mlm td tuh mmg sebijik ngan jwpn kitorang...waaaaaa.....melepas la sudaaa....susah sey nk dpt line tuh, da la nk satu je panggilan terpantas...tabik spring ar aku kt pemenang2 seblom nih...tangkas gile tgn diorg mendial nombor tuh...bak sini rahsia dier...xpe2 pah ni aku kne susun strategi baru..hahahaha...erk??aku plak yg terlebey excited..apa kes???



nota kaki: apa sudah jd ngan aku nih?nk menang punye pasal..sanggup bertemankan sinarfm siang dan mlm...hahahaha



0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (25) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) aktiviti. (8) kahwin (8) raya (8) UTM (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) kenangan (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) Baju kelawar (1) EBM (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Shaklee (1) Tak sihat (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) mrsm kuala berang (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)