mane de takut, geli je laa....

2

GELI LAA.....mana de takut...huhu...geli ngan takut berbeza ok...

curik gmbr nih dari pakcik google..

comeynye makhluk Allah nih..ingin d hati nk belai2 tp apakan daya...huhu..knape aku geli sgt pada KUCING ea?? x dpt nk kasi jawapan bg soklan nih...da puas da aku tny kt diri aku nih, tp buat penat je aku tunggu sampai skrg xde jawapan yg tepat...so next time, plz don't ask me that question again...

bak kate org, lagi kita takut lagi kucing tu nk dtg dekat ngan kite...btul kot...ye la, kejadian ni berlaku mlm td time kitorang g mkn2 kt restoren Noor, Tmn U (tq Pn. K sbb blanje kitorg (",)). Ble aku da setel hbskan roti pisang yg aku order, aku amik la seketul puyuh goreng yg Pn. K order....nk d jadikan criter, aku lgsung x perasan sejak ble de sekor kucing nih bertenggek kt sebelah kerusi aku (ye la kusyuk sgt kitorg borak2), menunggu masa nk pau aku nye puyuh la tuh...punya la aku terkejut..siap menjerit lagi...malu x yah cakap r...huhu...yg kelakarnye, kucing tu plak ley terpelanting sbb turut terkejut mendengar jeritanku tuh..hahahaha...so fair la ek..sama2 terkejut...kot ye pon nk sambar aku nye puyuh tu, bagi la salam dulu...kalu mintak baik2 mesti aku kasi punye la...hahaha...



2 comments:

  1. sure kasi ke kalo kucing tue bg salam nk mintak puyuh tue sket?? hahaha..
    :)

    ReplyDelete
  2. hehehe...konpem la x kasi...hahahaha...nak, bli r sendiri...hahahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)