nyum..nyum... (◕‿◕)

0
semalam aku g keje cam bese...smpai opis kul 8.45 pg la lebey kurang....cam bese seblom wt keje, aku akan warm-up dulu...layan blog member2 n bukak fesbuk...wife bos aku g kursus 3 minggu stat isnin aritu...tp aku xde la lepak sgt sbb bos still ade..hehehe...

aku ingatkan bos aku dtg lmbt seperti 2 hari yg lepas..ye la, bini xde...so, terpaksalah amik alih tugas bini dier tuk uruskan 2 org anaknye tuh...sorang darjah 1, sorang lg 4 thn...dua2 nk kne p anto sekolah ngan taska...kdg2 kesian plak nengok bos aku tu..ye la, b4 ni bini dier yg setelkan sume keje tuh...skrg terpakse la rs camne rs perasaan org perempuan yg bergelar ibu, nk kne lyn karenah ank yg masih kecil...wah wah, aku ni berckp cam la aku da de anak..kawen pon blom...huhu... 

da jauh melencong nih..sbnrnye aku bkn nk cite psl boss aku...
ok, aku smbung blk ayat aku td ea...aku ingatkan bos aku dtg lmbt seperti 2 hari yg lepas, tp kul 9 da sampai opis...peliknye..awal bebenor dtg pg tuh...bos aku de meting ke?mmm rsnye xde (aku kan tau sume xtvt harian bos aku tuh, pekerja yg bagus la katakan..hehehe) ooo patut le dtg awal, rupe2nye nk kne setelkan sumting yg penting..nk kne submit ke RMC hari tu gak...at last aku gak la yg jd mangsa..cuba bygkan stat kul 9 smpi kul 1.30 aku setelkan keje tuh...x sempat nk bekpes..lapo x yah cakap r..da terketar2 kepala lutut aku menahan lapo...huhu...kesian kan kt aku nih.... (T_T)
 
 nasib bek ptg bos aku x masuk opis, so ley r aku kuar rehat lame2 sket...hehe...
wlpon duit da tinggal saki baki je, ye la gaji lagi 2 hari br masuk..tp aku ngan sab stil ley g mkn besor kt Johnny...hehe...ni kali ke-2 rsnye aku mkn2 kt Johnny nih...  

ni je yg aku nk cite kali nih...nk gtau yg split banana kt johnny sgt sedap...hehehe...b4 nih x pndg pon restoren Johnny kt Jusco Tmn U...x sangka mknn dier besh...kene r ngan selera aku..harga pon berpatutan...hehe..tetiba promote Johnny plak..ntah pape je la aku nih...

split banana...besh sgt...x sabor nk g lg next time


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (25) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) aktiviti. (8) kahwin (8) raya (8) UTM (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) kenangan (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) Baju kelawar (1) EBM (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Shaklee (1) Tak sihat (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) mrsm kuala berang (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)