pweitt..hadiah da sampai...

0

2 hari lepas, opis kolej aku de col...suruh dtg opis, amek kunci gate kolej...aku ni ibarat 'mak guard' la kat kolej aku tuh...tp xde la kne tercongok duduk kt pondok guard...cuma setiap hari rabu duty aku mmg kne tutup (kul 12 mlm) n bukak (kul 6 pagi) main gate kolej aku... da mmg tugas aku sebagai p. felo...nak wat cane kan...

sepatutnye aku kne jumpe diorang kelmarin, tp dek kerana kesebokan diriku yang xnak menyempatkan diri tuk ke opis, maka pagi td b4 masuk opis aku keje, aku p la singgah kejap kt opis kolej..huh..banyak btol aku ulang word 'opis' nih..mesti u ols pening kan..

ok2..berbalik pada criter asal...
pas da amek kunci tu, aku pon jln la nk g tunggu bas..sampai kat satu simpang (lam kolej lagi nih..), mak aiii...awat ramai sgt lelaki-laki kt situ??? mula2 aku ingatkan mat2 bangla tukang sapu...rupa2nya budak2 palapes... de acara lumba lari sempena sukan olimpik kah?? kemain kuat bersorak menyokong pelari2 kegemaran masing2...

sesampai je aku kt simpang tu, juara acara lumba lari tersebut selamat sampai ke garisan penamat...

suara sumbangsih : "wei...wei...hadiah da sampai...hadiah tuk juara..."


kurang hasyam betul...de ke aku d katakan hadiah tuk sang juara...
naseb bek aku berbaju kurung, (ayu siottt...) so cover2 la...buat dek je...
kalu takkk...mmm aku pon xtau nk wat pe...wat dek gak kot...hahahaha...malas nk lyn diorg....

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (25) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) aktiviti. (8) kahwin (8) raya (8) UTM (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) kenangan (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) Baju kelawar (1) EBM (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Shaklee (1) Tak sihat (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) mrsm kuala berang (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)