2 in 1: Award daripada Kak Zai @ Comel

0

Award "Blog Paling Comel"
Dah lama dah Kasih nak amik award ni.... tapi dek kerana membizikan diri pi panjat Gunung Ledang, maka dengan itu award ni tersimpan rapi sebagai 'Draft'... buat Kak Zaidah aka Comel, tQ sebab kasi award yg tersangatlah comel ini...secomel tuan empunya award (ni bukan bodek tau!!!).

Bak kata Kak Zai, kalau nak amik award ni, kene la lengkapkan pembayang pantun kat bawah ni...Ok, kasih takde la terer sangat bab berpantun ni...tapi tak kira disebabkan award ni punya pasal, Kasih berusaha jugak mencipta pembayang yang nampaknya memang seperti bayang2...hahahaha...mengarut dah ni..
.
.
.
.
 .

janganlah nak banyak mengomel
agak2 korang ia membawa faedah ke?
memang aku rasa blog aku comel
kenapa korang jeles ke?
.
.
.
.

Ok tak pantun tu? boleh la kannn...hehehe...layan je.. (",)

.
.
.
.
.
.
.




"Creative Blogger Award"
Award ni pon datangnya dari Kak Zaidah aka Comel.... tQ Kak Zai.... 


.
.
.
.
.

Ok la, kepada semua followers Kasih, sila la amik award2 ni k....jangan malu jangan segan....amik je..nanti bolah buat koleksi...(",) 




0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)