jalan2 + ngeteh + meronggeng

3
semalam adalah hari Sabtu = hari minggu
u ols buat apa ek menghabiskan masa hujung minggu?
hah!
shopping? tengok wayang? dating? duk kat rumah je? piknik?
mmmm macam2 jawapan ada.... bagus2... at least ada la benda yang nak dibuat pada hujung minggu kan... yang penting enjoy!!!!!!!!!!!!!!!!! (",)

.
.
.
.

Aktiviti hari Sabtu Kasih Suci apa ek?
pantang hujung minggu je mesti kuar2 g jalan2...dan makan2...hehehe..hepi betul hidup ni... asyik makan je kerjanya... mane la berat badan tak naik..pulak tu bukannya reti nak makan sikit2.. hahahaha... selagi boleh masuk, selagi tu tak berenti menyuap... ishk3..anak sapo la ni!!!! 
.
.
.

Semalam Kasih pergi makan2 kat Johnny, Jusco Taman U, Skudai
tujuan utama sebenarnya nak meraikan majlis perpisahan Puan Khairuzilah Khalil, pengetua KTF yang akan berpindah ke KL... uwaaaa.. kami akan kehilangan pengetua kolej yang tersangatlah besh + sporting... pasni pasti kami akan sentiasa merindui beliau.... susah tau nak dapat pengetua yang besh camtu... tapi nak buat camne kan, setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan...

Aktiviti makan2 memang tak meriah kalau takde sesi bergambar kan... tambah2 plak mereka2 yang join ni dah memang terkenal dengan "Hantu kamera"...hehehehe...
.
.
.

ha.. ni la mereka2 yang turut serta dalam aktiviti makan2 ni.... 7 orang semuanya... yang gambar paling atas (tengah) yang tengah cakap telepon adalah orang yang diraikan atau lebih dikenali sebagai Puan K. Husband Puan K kami panggil Encik K (Kamarudin Kasim) iaitu Pengarah KPT (Kolej Komuniti).

Dan
seperti biasa lah... kalau takde gambar mesti tak meriah kan..
So, layan je la gambar2 ni semua ye!!!!hehehe....

.
.
.


amacam, boleh jadi model Johnny tak??? hahahahahahaha

antara mereka2 yang menggamatkan suasana

dah keluar Johnny, tapi sesi bergambar tetap jugak diteruskan...hahahahaha

3 comments:

  1. waaa...sedap la eskrem to kasih....x tapau alik ker???


    p/s:moh g blog fiza..mamam tako tou...huhuhu

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Nurafizza : besh kan banana split tu...tak sempat nak wat alik... licin semuanye..hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)