Berdiam diri adalah jalan yang terbaik...

3



pssttt...ini adalah peringatan untuk diri sendiri!
jangan terlalu mudah untuk melafazkan kata2 ataupon memberikan pandangan
walaupon ianya datang dari hati yang ikhlas, tapi ianya boleh disalaherti oleh orang lain
sebab rambut sama hitam tapi hati lain2, kita tak tahu apa yang terlintas dalam hati orang kan
mungkin ada pihak yang tidak boleh terima apa yang kita perkatakan
so, from now on i want to be a new one
kena berhati2 dalam meluahkan pendapat ataupon menyatakan hasrat yang terbuku di dalam hati
kalau dah tak tahan jugak nak komen, diari adalah tempat yang paling sesuai untuk ku coretkan semuanya


nota kaki : entri ini tidak ada kaitan langsung dengan rakan2 bloggers yang lain.. sebab Kasih tahu u ols semua sangat sporting dalam memberi dan menerima pendapat orang lain.. betul tak? (",)


3 comments:

  1. setuju...

    tp sy x der diari. pendam sorng2 dalam hati. tp kadang2 tertembak gak kat blog :-)

    ReplyDelete
  2. SyuQ : pendam sorang2 pon ok gak..tp jgn sampai meletop sudaa..hehehe...ala, kalau xde diari amik je kertas conteng2 pastu renyuk2kan dan buang lam tong sampah...hehehe..konfirm hati dah tak sakit pastu...(",)

    ReplyDelete
  3. mmg betul, kdg2 berdiam diri jln yg terbaik utk tak keruhkan keadaan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)