Ampun dipinta...

5

Tengok tajuk mesti u ols pon dah tahu kan.
Entri kali ni Kasih nak ucapkan kata2 maaf kepada semua insan terutamanya yang berada berhampiran dengan diri Kasih, mungkin ada di antara kalian yang terguris perasaan ataupon kecik hati dengan Kasih yang sejak dua menjak ni asyik nak marah2 je... kadang2 patah perkataan yang terkeluar dari mulut Kasih pon tak selembut dulu, tapi itupon kadang2 je rasanya... Honestly, itu semua bukanlah datang dari diri Kasih yang sebenarnya... entahlah Kasih pon perasan perubahan yang berlaku atas diri Kasih... sori bebanyak kalau ada yang terasa...

Diriku diam tak bermakna 'benci'
Diriku tertinggi suara tak bermakna 'marah'
Diriku bermasam muka tak bermakna 'tak suka'
tapi itulah hakikatnya... diri Kasih tetap seperti dahulu
kalau ada yang perasan terhadap perubahan itu, anggaplah ianya tak pernah berlaku
fahamilah dan ketahuilah
terlalu banyak yang bermain di fikiran Kasih sekarang ni
kepada mereka2 yang betul2 kenal akan diri ini pasti faham dan memahaminya
lagipon Kasih bukanlah seorang yang suka marah2 tak tentu pasal, membenci seseorang apatah lagi
pasti kalian tidak pernah tahu, malam2 sebelum tido airmata Kasih pasti akan mengalir pabila teringat balik apa yang telah Kasih lakukan..menyesali perbuatan diri sendiri....ternyata ianya bukanlah datang dari diri Kasih yang sebenar...




5 comments:

  1. hmm...fikiran kasih terganggu ke sejak akhir2 ni..?

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    BLUEBERRY CHEESE TART

    ReplyDelete
  2. bagus amalkan minta maaf slalo.. =)

    jum baca entry terbaru bARdbOO:

    Persiapan Perkahwinan A-Z (Part 1)

    ReplyDelete
  3. awat dear? dok bersedih semacam je lately..wanna share?

    ReplyDelete
  4. Nabilah : haah..fikiran bercelaru sket...wah!!!beshnye blueberry cheese tart..yummy..(",)

    ReplyDelete
  5. bardBoo : betul tu...kalau dah buat salah kenalah mintak maaf..hehehehehe....

    persiapan kahwin? mmm bagus tu... jap g Kasih p jengah sane ye!(",)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)