jealous..is it normal?

6


Jealous = cemburu
alah, dalam setiap perhubungan ini adalah perkara biasa
jangankan kata pasangan kekasih, yang dah kawin 10 tahun pun masih wujud perasaan cemburu
betul tak?
.
.
.
.
TAPI kan....
u ols perasan tak?
kaum mana yang selalu sangat cenderung untuk cemburu terhadap pasangan masing2?
lelaki atau perempuan?
HaA!!
apa dia?
Perempuan?
ishk u ols ni memang tak sayang mulut nampaknya ye...huhuhuhu...


ada jugak benarnye tu
perempuan kan suka ikut perasaan, emosional lebih sikit (banyak pon ye jugak..;p)
tambah pulak kalau time 'bulan mengambang'
HAH amik kau!
bergegar satu dunia dibuatnya
merajuk tak sah kata la
dapat pulak pasangan yang memang langsung x reti nak pujuk
terpaksa la pujuk diri sendiri
nasib badan la...;(
.
.
.
.
kepada lelaki2 kat luar sana
belajar2 la pujuk pasangan masing2
takkan asyik kaum perempuan je yang nak kena beralah
kami pon ada ego masing2
takkan la tak nak bertegur sapa dalam tempoh yang lama
kene la ada sikap berkompromi antara satu sama lain
baru la ada yang tak tarik muka masam
dan satu lagi
bataskanlah pergaulan antara lelaki dan perempuan
janganlah nak terlalu ramah tak menentu
kot iye pon nak share masalah
cari la teman sesama jenis
takkan la takde yang sudi tadah telinga kot...



nota kaki : uhuk, membebel la pulak malam ni..sori ye! tak sengaja...hehehe





6 comments:

  1. jeles mmg normal, tapi biar bertempat..
    tapi kadang2 pasangan kita yg sengaja wujudkan perasaan tu kat hati kita.. samada sedar atau tak..
    hope lelaki di luar sana faham dan tau menghargai hati perempuan~

    ReplyDelete
  2. org lelaki selalunya kuat jeles...sbb tu macam2 kes berlaku perempuan yg jd mangsa

    ReplyDelete
  3. Anna : "pasangan kita yg sengaja wujudkan perasaan tu kat hati kita.. samada sedar atau tak.." --> i like ur words..

    ReplyDelete
  4. cik kasih..adakah perasaan itu yg menghantui fikiran u semenjak duit menjak ni??? iya kah? betulkah? sila lah jawab..ekekke

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)