Majlis Bertunang...

11

Syukur Alhamdulillah..segala2nya sudahpun selesai dan semuanya berjalan dengan lancar...terima kasih diucapkan kepada keluarga yang tersayang yang telah bersusah payah membuat persiapan yang tidak seberapa tempohari... Walaupun tenaga kerja tersangatlah terhad, tapi semuanya berjalan seperti yang dirancang...
.
.
.
.
Mmmm cam tak percaya je..Kini, aku sudah menjadi tunangan orang...hehehe...semoga hubungan yang terjalin berakhir ke jinjang pelamin..InsyaAllah....(",).. Kat bawah ni, aku nak kongsi la sedikit gambar2 kenangan sepanjang majlis tersebut berlangsung...hehehe...

 Hantaran dari pihak perempuan kepada pihak lelaki... 

  Hantaran dari pihak lelaki kepada pihak perempuan... 

 Bergambar bersama2 mak, ayah dan kakak2...

11 comments:

  1. kakak kasih!!!!!!!!!!!!!selamat for ur engagement!!!wah....cun ar biru2...congratz again!

    ReplyDelete
  2. hhuhuhu! tahniah menjadi tunangan orang, hehehe! bila nak langsungnya? :)

    ReplyDelete
  3. Tahniahhhh!!! Heheh nanti nak ckp kat arol la hekhek...

    ReplyDelete
  4. org skrg nie bertunang mmg grand kan, suka tgk

    ReplyDelete
  5. amboi..pelamin sakan..tahniah dearrrrr

    ReplyDelete
  6. Aimi: thanks dear...hehehe

    Ieda Al-Habsyi: thanks..insyaAllah tahun depan...

    Farha : tQ

    Fikri : dier xde gambar..hahahaha...

    Liza: biasa je..xde la grand pon...famili2 je..

    Kak jaja'Z: mak yg nak sgt buat pelamin..ikutkan je la...huhuhu

    Nur-Za: thanks...

    ReplyDelete
  7. kasih

    patutlah menyepi dr duunia blogging...

    tahniah sayang....

    ReplyDelete
  8. Kak Ayu: thanks sis...

    b.r.u.t.a.l : tengah kumpul la ni..hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)