Saya baru dapat lesen kete OK...hehehe

14

Saya budak baru pandai bawak kereta...opppss, sila jangan GELAKkan saya OK! hehehehe...baru tu tak la baru sangat... sejak September yang lalu....sebelum raya Aidilfitri 2010.... maknanya, ini budak masih dalam tempoh percubaan...hehehehe....disebabkan belum mampu nak beli kereta sendiri, so, kemahiran memandu belum dapat dipraktikkan dengan sebaik2nya....maka, faham2 je la kalau sesekali dapat bawak kereta, duduk kemain tegak je...kepala straight pandang depan...hahahahaha....  

(Gambar: Pinjam sat dari pakcik Google)

(Peringatan untuk diri sendiri: Sila lekatkan sticker "P" pada kereta yang anda pandu OK!)
.
.
.

perasaan sedikit teruja sebab dapat memandu JFR...
thanks to my hubby-to-be for lend me your car juz for a few days....hehehehehe....
don't worry my dear, your car is still in good condition


Nota kaki: Tak sabar menanti kepulangan tuan punya kereta yang akan pulang dari Melaka pada petang ini....dengan rela hati, "cik puan KECIL" akan menyambut kepulangan "encik tuan BESAR" dengan menaiki JFR...hehehehe...





14 comments:

  1. ekekekeke ok la tu...akak dulu ms baru bawak keta pun teruja campo gemuruh

    ReplyDelete
  2. Kak Lelord: semuanya melalui pengalaman yang sama kot...hehehe

    ReplyDelete
  3. huhu tahniah sbb dh dpt lesen. =)

    ReplyDelete
  4. congrates da ada lesen nnt da li kete le tumpang haha

    ReplyDelete
  5. muahah..tahniah la utuk anda kerna berjaye mendapatkasn sekeping lesen...

    ReplyDelete
  6. ish..baby bebenor rupanya..ingatkan dah lama ada lesen..bawah elok2 ek..dont drink and drive...hehhehe

    ReplyDelete
  7. kasih tahniah yer

    nanti terjah citarasa rinduan tau

    ReplyDelete
  8. erm beznya dapat lesen..haniey xg lg wat lesen sb takut..tahniah ye.. :)

    ReplyDelete
  9. tahniah kerana berjaya menambah lagi jumlah oemandu kereta dimalaysia..hhehe...bawak keter leklok...iqbal dah nak abes p dah...haha

    ReplyDelete
  10. Idi Saha : thanks...(",)

    Ms sunsWeetz : thanks...nak tumpang? boleh je...tp ntah bila la baru dpt beli kete sebijik...hehehe.

    sekuk tawa : maceh2...bukan senang bagi org yang yg x penah bwk kete nak dptkan sekeping lesen itu..huhu

    ReplyDelete
  11. b.r.u.t.a.l.s.o.l.o : race? xmo la...saya ni pemandu yg berhemah...xmo race2...bahayo...

    Kak JaJa'Z : ye akak...adik akak ni masih baby lagi...hehehe...x percaya ke?

    emieysandra : thanks emiey...(",)

    Kak Ayu: InsyaAllah kak...kalau berkesempatan, dpt la Kasih singgah makan2 kat Citarasa Rinduan akak...janji akak banje...hehehe

    haniey : xpe Haniey..insyaAllah, satu hari nnt Haniey pon akan dpt lesen...

    iqbalhakimi : hehehe...ada lesen kete, senang sikit nak bergerak...xde la asyik nak kena menyusahkan org lain nk ambik n anto kite...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)