Kolokium Research Group - Siri 2

0

Agenda : Kolokium Penyelidikan Siri 2
Tarikh: 8 Februari 2011
Tempat : FSKSM, UTM Skudai.
Jam : 11 pagi - 1.00 tengahari
.
.
.
.
.
.

Ikut perancangan awal, kolokium penyelidikan siri ke-2 ini berlangsung pada 1 Feb 2011 iaitu dua minggu selepas kolokium penyelidikan siri pertama yang telah KS kupas sebelum ni DI SINI. Tapi memandangkan tarikh tersebut jatuh pada minggu cuti CNY, so tarikh kolokium terpaksa dianjak seminggu kehadapan untuk memberi peluang kepada ahli2 kumpulan penyelidikan untuk pulang bercuti.
 
Kolokium kali ni merupakan giliran KS untuk membentangkan hasil kerja yang telah dilaksanakan kepada ketua projek. Sepatutnya dua orang yang akan membuat pembentangan setiap kali kolokium berlangsung. Namun memandangkan KS seorang je pelajar phD dalam kumpulan penyelidikan ni, so KS terpaksa pasrah untuk membentangkannya sensorang tanpa pasangan lain. Tapi, nasib baik ketua projek sudi untuk berkongsi ilmu2 serta informasi berkaitan dengan kajian kualitatif berdasarkan apa yang beliau perolehi dalam kursus yang telah dihadirinya seminggu sebelum kolokium berlangsung. So, takla KS rasa bercakap sorang2 dalam kolokium tu...(",)

Gambar sebelum memulakan sesi pembentangan. Walaupun pembentangan dilakukan hanya dihadapan ahli2 kumpulan penyelidikan, namun perasaan gementar tetap menyelubungi perasaan pada ketika tu. Namun setelah beberapa minit pembentangan dimulakan, perasaan gementar tu sedikit2 mula hilang...

Setelah semua sudah mengambil tempat masing2, kolokium pun bermula. Kolokium kali ini dipengerusikan oleh Puan Lizawati Mi Yusuff iaitu isteri kepada ketua projek kami.

Sesi pembentangan sudahpun selesai.. sesi soal jawab juga telahpun selesai.
Makan je yang belum selesai...hehehehehe....menu untuk makan tengahari adalah nasi putih + ayam kari + sayur campur + pisang + sirap limau...semuanya menikmati makanan dengan penuh selera...maklumlah semuanya sudah kelaparan....

OK la...setakat ni je coretan kali ni...berjumpa lagi di lain siaran. ADIOS..(",)



Nota kaki : InsyaAllah, kolokium sesi ke-3 bakal diadakan pada 22 Februari 2011.



0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)