Malang tak berbau...

5

Betul la kata orang...malang memang tak berbau...walaupun dalam berwaspada mahupun berhati-hati, apa yang telah ditetapkan tetap akan berlaku juga.


Ini lah rupa kereta setelah kami suami isteri terlibat dalam satu kemalangan jalan raya pada petang dua hari yang lepas. Keadaan kereta agak teruk, tapi alhamdulillah kami suami isteri selamat dari sebarang kecederaan. Cuma disebabkan hentakan pada bahagian hadapan agak kuat, saya tersentak dan terdorong ke dashboard..manakala suami terdorong ke stereng kereta...nasib baik masing2 memakai tali pinggang keselamatan yang menyelamatkan kepala kami dari terhentak...
.
.
.
.

So, sekarang kami suami isteri "kepatahan kaki". Nak bergerak ke mana-mana pun susah...al-maklumlah, sebelum ni 100% memang bergantung kepada kereta tu untuk bergerak...huhuhu



5 comments:

  1. Dugaan, Insya-Allah nanti senang la tu... :) bykkan bersabar ye~

    ReplyDelete
  2. Tu la..dugaan dari Allah...insyaAllah, akan sabar menempuhinya...

    ReplyDelete
  3. Kereta rosak dapat manja2 dgn laki naik motor :)

    ReplyDelete
  4. hahaha...betul gak tu...setuju lah...

    ReplyDelete
  5. teruk jugak keta tu..terlanggar apa kasih..hopefully cepat la keta tu siap dibaiki yek....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)