2012....

3

Happy New Year 2012
Aduish, rasanya baru semalam sambut tahun baru 2011
Pejam celik pejam celik, cepat betul masa berlalu
Dalam diam, umur pun dah bertambah satu angka lagi...huhuhu...


Kiranya ni merupakan entri pertama untuk tahun 2012.
Kalau berjalan2 kat rumah rakan2 blogger yang lain, masing2 sibuk buat entri pasal resolusi ataupun azam baru untuk tahun 2012...tak kurang ada yang summarize balik apa yang telah berlaku sepanjang tahun 2011, baik kenangan manis mahupun kenangan pahit. Masing2 tak nak ketinggalan untuk melakarkan memori tersebut dalam catatan blog masing2.
.
.
.
Itu orang lain punya cerita. Blog KS punya cerita apa pulak?
Jeng jeng jeng...
Mmmm tak nak la cerita panjang2... ringkas2 sudah... cuma nak catatkan beberapa azam baru untuk tahun ni. Ni pun baru je terfikir jap tadi...hahahahaha....bagus punya orang.

AZAM 2012
1. Nak jadi ibu yang baik kepada anak yang bakal lahir =p
2. Nak jadi isteri yang sentiasa disenangi dan disayangi oleh suami.
3. Nak kerja lebih kuat untuk projek phD.
4. Nak kuruskan badan. Owh, come on...berat badan makin menjadi2 sejak kahwin ni.....adoooi malam!!
5.Nak simpan duit banyak2 untuk pergi jalan2...hehehehehe...

.
.
.

Ok la, cukup la 5 je azam untuk tahun ni... banyak2 takut tak tercapai pulak...
Ok la, pen off here!
SELAMAT TAHUN BARU 2012
Semoga tahun ni membawa sinar yang lebih gemerlapan dalam hidup kita semua. Amin....InsyaAllah, mudah2an dipermudahkan segala urusan.



3 comments:

  1. wah! dah pregnant ek? tahniah!!! brapa bulan dah ni?

    ReplyDelete
  2. wahh gudnews dah ke?? heheh dah berapa bulan? jg diri ehh :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)