Aktiviti malam...

2


Tiap2 malam pasti ada aktiviti yang perlu disertai
Kalau tidak menghadiri aktiviti kat Dewan Sultan Iskandar, pasti Kasih akan meluangkan masa untuk bersama2 krew Minggu Transformasi Mahasiswa di Dewan Sri Alam, Kolej Tun Fatimah...begitulah rutin tetap sepanjang malam selama seminggu bermula 3 Julai sehingga 12 Julai 2010... walaupun penat, tetap juga nak turun padang bersama2 diorang... hehehe..
.
.
.
.
malam tadi aktiviti 'ringan-ringan' je...hehehehe...
nyanyi2, persembahan cheers, borak2 dan makan2 (xtvt wajib)...hehehehe...
oppss terlupa pulak nak 'list'kan satu lagi aktiviti wajib, memang sangat sukar untuk dielakkan daripada melakukannya iaitu.............

sesi menayangkan muka...wakakakakah...kalau tak percaya cubalah lihat gambar dibawah... mahasiswa2 baru dan krew2 semuanya sibuk beraktiviti, tapi kami2 para pembantu felo yang 'glemer' gitu sibuk dengan aktiviti bergambar...sabor je la....
wajah2 ceria pembantu felo Kolej Tun Fatimah yang disukai ramai..hahahahahaha
.
.
.
.
lagi.. lagi dan lagi....(",)
.
.
.
.
.
.

bersama Zati berlatar belakangkan mahasiswa baru yang sedang beraktiviti...


nota kaki : akan bersiaran bersama aktiviti2 menarik yang akan datang..hehehehehe




2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Categories ♥

jalan-jalan (28) giveaway (26) makan-makan (24) informasi (23) ceriter (21) contest (20) tag (18) award (17) macam-macam (17) luahan (15) bebelan (13) blogger (13) xtvt (13) Damia (12) coretan (12) My lil caliph (11) nuffnang (11) KTF (10) famili (10) renungan (10) WW (9) insiden (9) pregnancy (9) kahwin (8) raya (8) UTM (7) aktiviti. (7) lagu. lirik (7) birthday (6) peristiwa (6) puasa (6) tension (6) hadiah (5) ngeteh (5) Shaklee (4) agama (4) artis (4) kolokium. FSKSM (4) masak2.ceriter (4) pengalaman (4) sharing is caring (4) Penang (3) Pulau Tioman (3) aidilfitri (3) cinta (3) cuti-cuti (3) family day FP. Tanjung Leman (3) filem (3) kesihatan (3) kunjungan (3) masak2 (3) perkahwinan (3) phd (3) ramadhan (3) sukan (3) Anniversary (2) Jalapeno Cheese Souce (2) Singapore (2) anak pertama (2) bersalin (2) cabutan bertuah (2) checklist. kahwin (2) doa (2) facebook (2) game (2) hiburan (2) hobi (2) lucky draw (2) mekap2 (2) research group (2) resepi (2) rintihan (2) terjah (2) the series of...drama korea (2) tunang (2) tutorial (2) xpdc (2) 11.11.11 (1) 2nd anniversary (1) 5 bulan (1) Aina (1) B-Complex (1) Baju kelawar (1) Bisnes online. Damia Store (1) EBM (1) ESP (1) Friendship (1) GengBlogger (1) Hello Kitty Park (1) Kasih Suci (1) Lecithin (1) MY BIG DAY (1) Makanan pelengkap baby (1) Maskara Shorties 2011 (1) Piala FA 2011 (1) Review 2012. kenangan (1) Tak sihat (1) Vitamin E (1) accident.peristiwa (1) aidiladha (1) aidiladha 2011 (1) aku (1) ayer itam (1) bbq (1) blogger-geng (1) bloglarian (1) blur (1) bola (1) breast pump (1) buku (1) celcom (1) coretan. suamiKu (1) demam (1) design. blog (1) en Hubby (1) exam..exam.. (1) famili angkat (1) first day at taska (1) flower girl (1) gambar (1) happy (1) hari guru (1) informasi. kesihatan (1) kad kahwin (1) kahwin. bunga tangan. flower girls (1) kempen (1) kenangan (1) koleksi (1) kunjungan. KTF (1) lalat. (1) layan. game (1) maharaja lawak (1) maulidur rasul (1) meniarap (1) menu (1) nemo (1) new year (1) our love (1) our love. kahwin (1) persiapan (1) pesta konvo UTM (1) ragam.ceriter.suamiKu (1) raya. blogger (1) runsing (1) sakit (1) sedih (1) segmen Ben Ashaari (1) shopping online (1) study. myPHD (1) suami isteri (1) suamiKu (1) t (1) takde keje (1) teater Sri Mersing (1) teka teki (1) template blog (1) the series of... (1) tips (1) trip. Vietnam (1) video (1) wislist (1)